باحضور مدیر مخابرات منطقه گلستان و اعضای کمیته کیفیت محصول ، شاخص های ارزیابی بررسی شد.
به گزارش افقاقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که در جلسه کمیته کیفیت محصول سخن می گفت: با تاکید بر ضرورت تغییر در روند بررسی مسائل در این کمیته گفت: باید بصورت جدی تر پیگیر مشکلات مرتبط با خدمات پس از فروش بوده و با بهبود بخشیدن به فرایند های رسیدگی به تیکت های ثبت شده ، شاهد رشد شاخص و کیفیت افزایی باشیم.
مدیر مخابرات منطقه گلستان ۱۸ شاخص ارزیابی را مورد توجه دانست و گفت: این شاخص ها از سوی شرکت مخابرات ایران مستمرا در دست بررسی می باشد و اهم آنها زمان رفع خرابی ، نرخ ریزش مشتریان و مدت زمان دایری می باشد که باید بطور ویژه در خصوص رشد و بهبود این موارد برنامه ریزی و تلاش شود تا به بهترین نحو ممکن خدمات به مشتریان ارائه شود.
در این جلسه همچنین خرابی های ثبت شده در سامانه های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱۷ و ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسریع در رفع خرابی ارائه و تبادل نظر شد.