ofogheghtesadonline.ir

۱۵ آبان ۱۴۰۳ -
Loading...
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳

از ابتدای سالجاری تاکنون :

بیش از ۲۷هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد



مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۲۷ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون ، بیش ۲۷هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۱۱۳۷۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از۱۵۴۳۷ مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب و۲۸۸ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۵ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد۱۴۹۲۰ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۴۱۰۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با ۲۸۸ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.

رحیمی در پایان اظهار داشت : با اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان مردم شریف استان می توانند تمام خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد ۱۲۲ دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب