ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان در همایش پیاده بازنشستگان

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان در این برنامه هدف از برگزاری این همایش پیاده روی را تکریم بازنشستگان و سالمندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آنان عنوان کرد.

قربان زنگانه افزود: ارائه خدمات مناسب فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بیش از ۷٠ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان گلستان وجود دارد که افزون بر مستمری از خدمات درمانی، پشتیبانی، وام های قرض الحسنه ، بیمه تکمیلی و سفرهای زیارتی بهره مند می شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر و هفته کار و کارگر افزود؛ حمایت کارگران همیشه اولویت اصلی ما و مسیولین استان و کشور خواهد بود.

خواجه مظفری گفت : در حوزه مسکن و سایر خدمات رفاهی به کارگران ما در قالب شرکت های تعاونی حمایت های بسزایی خواهیم داشت.

کوهستانی رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی نیز در سخنانی از معیشت، مسکن و درمان به عنوان سه مطالبه جدی حوزه بازنشستگی نام برد و خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان در این حوزه ها شد.

گفتنی است در این همایش به قید قرعه به تعدادی از بازنشستگان و سالمندان هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

این همایش با مشارکت اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی و اداره کار، کانون بازنشستگی کارگری تامین اجتماعی استان برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب