ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد

ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و کارکنان راه و شهرسازی گلستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای این مراسم با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، اظهار داشت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی های مدیریتی، منشا تحولات مفیدی در بخش های مختلف خواهد بود.

وی به تحولات مثبت در حوزه ی راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های دولت موضوع مسکن است و مجموعه مدیریت استان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اهتمام جدی و حساست ویژه ای دارند که در این راستا شایسته است سرپرست جدید این اداره کل با همکاری شرکتهای خدمات رسان پروژه های مسکن را با شدت و قوت اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با تاکید بر تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم تصریح کرد: تامین زمین برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن، رفع حاشیه نشینی در شهرها و استقبال از تولید کنندگان مسکن را از مهمترین اولویت های راه و شهرسازی برای مشارکت در توسعه همه جانبه استان می باشد که بایستی به صورت ویژه مورد توجه مدیر جدید این مجموعه قرار بگیرد.

سیدمهدی مهیائی تاکید کرد: دستگاههای عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یک خانواده بزرگ و منسجم و کارکنان آن، با انگیزه و توانمند هستند که با تمام توان فعالیت می کنند.

وی افزود: ساختار اداره کل راه و شهرسازی استان سالم و پویا است و امیدوارم همکاران همانند گذشته همراهی خوبی با مدیر جدید این مجموعه داشته باشند.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، سیدمحمد حسینی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب و از خدمات ۲۴ ماهه ی مهدی ملک مدیرکل سابق تقدیر شد.

گفتنی است سیدمحمد حسینی پیش از این سمت عهده دار مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بود.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب