ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان:

اسرائیل غاصب ظلم و جنایت خود به مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد خود رسانده است


آخوند قره باش گفت: حمله به بیمارستان و بی احترامی به بیماران و زنان، جنایت بزرگ غیرانسانی است.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، آخوند عبدالباسط قره باش در مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حصوز ائمه جمعه و جماعات در صادق آباد گالیکش گفت: اسرائیل غاصب ظلم خود به مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد خود رسانده و با مرتکب شدن این جنایات، کنوانسیون وین و سایر کنوانسیون های بین المللی را بطور آشکارا نقض کرده است.

وی با بیان اینکه، حمله و تجاوز به بیمارستان و بیماران واقعا جنایت فجیع و غیرانسانی است، افزود: این روزها نگرانی و ناراحتی بزرگ ما شرایط اسرائیل غاصب است که ظلم و جنایت خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد خود رسانده است.
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه، وقتی بیداری مسلمانان فرا رسیده است، تصریح کرد: مساله اسلام و فلسطین از همان ابتدا مورد حمایت کشور و نظام مقدسمان بوده است و همه ما وظیفه داریم از ظلم و جنایات اسرائیل غاصب به مردم غزه و فلسطین، اعلام انزجار و بیزاری می کنیم.
آخوند قره باش با بیان اینکه ما در ماه رمضان در کمال امنیت و آرامش روزه می گریم و از فضیلت های این ماه مبارک استفاده می کنیم، بیان کرد: برادران و خواهران ما در غزه و فلسطین امنیت ندارند و در شرایط سختی قرار دارند و در این خصوص ما علما وظیفه داریم با جهاد تبیین خود، مساله امنیت و آرامش را برای مردم بازگو کنیم.
وی گفت: اخیرا با اقدام ناجوردانه رژیم صهیونیستی، ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه مورد حمله تروریستی قرار گرفت و طی آن چندین تن از سرداران سپاه پاسداران کشورمان به درجه شهادت نائل شدند که دوشادوش علمای تشیع و رهبر معظم انقلاب، ضمن اعلام انزجار از اسرائیل غاصب، این حرکت و اقدام تروریستی را نیز محکوم می کنیم.
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با این وجود جوامع بین الملل از جمله کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورها و ابرقدرت هایی که پشتیبان اسرائیل هستند این جنایات را محکوم که نکردند هیچی، بلکه حمایت هم کردند.
آخوند قره باش اظهار کرد: برخی کشورها هم همسو با ایران این اقدامات و جنایت را محکوم کردند و ما نیز از طرف خود این حرکت را محکوم می کنیم و از سربازان گمنام و سپاه قدس درخواست داریم به زودی جواب اسرائیل را بدهند.
وی همچنین گفت: در چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان و چابهار و راسک نیز دست به اقدام ناجوانمردانه و ناامنی زدند تا بگویند در خود کشور ایران هم امنیت وجود ندارد.
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: این اقدام تروریستی توسط گروهک تروریستی جیش الظلم انجام شده که از بازمانده های عبدالمالک ریگی هستند که در گذشته در کرمان نیز چنین اقدامی انجام دادند و جسته و گریخته گهگاهی دست به چنین اقدامات تروریستی می زنند.
آخوند قره باش گفت: دشمنان با انجام چنین حرکت هایی، فقط و فقط هدفشان برای ضربه زدن به سپاه است.
وی افزود: همه باید دست به دست هم قویا این اقدامات را محکوم کنیم.
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه در این ایام و شب های قدر و ماه رمضان برای پایداری امنیتمان، نابودی گروهگ های تروریستی و نابودی اسرائیل منحوس و غاصب دعا کنیم، اظهار کرد: بنابه فرمایش رسول اکرم (ص) وارثت سه مسجد، مسجد الحرام، مسجد النبی و مسجد الاقصی با اسلام و مسلمانان است و انشاالله به زودی در بیت المقدس و مسجد الاقصی نماز بخوانیم.
آخوند قره باش همچنین با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: همچنان که رسول الله در اوایل بعثت در مشکلات معیشتی قرار داشتند، ما نیز از این مشکلات بیرون خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب