ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان:

افزایش سامانه های بانکی در بستر دیجیتال | تعامل بانک ها با شرکت مخابرات در سطح خوبی قرار دارد

مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان با اشاره به اینکه سامانه های بانکی در بستر دیجیتال مدام در حال افزایش است، گفت: تعامل با شرکت مخابرات ایران می تواند نتایج مثبتی برای کسب و کار ها و بانک ها داشته باشد.
به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه، فرزاد قنبری راد در همایش تحول دیجیتال توسعه کسب و کار که صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر یکی از مهمترین راهبردهای سازمان ها افزایش سرعت پاسخگویی به نیاز های مشتریان با استفاده از فناوری اطلاعات است.
مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان افزود: تحول دیجیتال به عنوان نیاز ضروری کسب و کار ها محسوب می شود تا بتوانند ارزش افزوده برای مشتریان ایجاد کنند که سبب دستیابی آنها به تجربه ای شیرین خارج از محدوده زمان و مکان می شود.
وی اضافه کرد: در این مسیر بانک ها یکی از اولین ها هستند که خدمات الکترونیک ارائه می دهند و حجم گسترده ای از تراکنش ها در این بستر انجام می شود.
قنبری راد افزود: این خدمات صرفا محدود به پرداخت الکترونیک نیست و هدف ما این است که به بانکداری هوشمند منتج شود‌. وی تصریح کرد: مفتخریم از چک امن دیجیتال بهره برداری کرده و آن را در شبکه بانکی پیاده سازی کنیم که محبوبیت آن در بین مردم روز به روز در حال افزایش است.
مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان تصریح کرد: سامانه های بانکی در بستر دیجیتال در حال افزایش است و تعامل با شرکت مخابرات ایران می تواند نتایج مثبتی برای کسب و کار ها داشته باشد.
قنبری راد گفت: صنعت بانک می تواند با تعامل ارزش افزوده خاص برای مشتریان خود فراهم کند و خدمات نوین بانکی را برای مردم به ارمغان بیاورند.
وی ضمن تشکر از شرکت مخابرات، گفت: در حال حاضر تعامل با شرکت مخابرات در سطح خوبی قرار دارد و امیدواریم در ادامه برای توسعه کسب و کارها همکاری های بیشتر رقم بخورد. وی در خاتمه گفت: آمادگی خود را برای برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در قالب ارائه خدمات مالی با ابزار های موجود اعلام میداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب