ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

امر به معروف راه و روشی اثرگذار برای اصلاح جامعه و فرهنگ سازی است

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدار با حجت‌الاسلام محمد دیلم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان اظهار داشت:ظرفیت‌های قانونی و اداری بسیاری وجود دارد، هنر ما باید این باشد که این ظرفیت‌ها را برای رسیدن به نتیجه مطلوب به‌کار بگیریم.
لازم است سیستم خشک، بروکرات و خسته‌ی اداری را با اشراف و کاربلدی، اهتمام و پی‌گیری ویژه پای کار بیاوریم.
به تعبیر آیت‌الله جوادی آملی ظاهر مردم نشان از باطن مسئولان دارد و اگر امروز از ظاهر برخی، که برخلاف شرع، عرف و قانون است، گلایه‌مندیم باید ریشه آن را در باطن مسئولان دیروز جستجو کنیم.
خدای متعال قبل از نهی از منکر به امر به معروف توصیه می‌کند و این یک راه و روش بسیار کاربردی و اثرگذار برای اصلاح جامعه و فرهنگ سازی است.
کشور و جامعه ما یک جامعه اسلامی است، نمی‌توانیم نسبت به منکر بی‌عفتی و بی‌حجاب بی‌تفاوت باشیم، اگر اشخاصی شرع و عرف جامعه را قبول ندارند، باید نسبت به قانون مطیع باشند، در همه جای دنیا تخلف از قانون جرم محسوب می‌شود.
همه دستگاه‌ها در خصوص عفاف و حجاب وظیفه قانونی دارند و موظف به اجرا هستند، از آنها با جدیت مطالبه می‌کنیم، از طرح نور انتظامی حمایت و آن را پی‌گیری خواهیم کرد.
مردم خوب و خوش ذاتی داریم که صداقت و درستی مسئولان را تشخیص می‌دهند و این را در تشییع میلیونی رئیس‌جمهور شهید مشاهده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب