ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

امام جمعه قازان قایه:

انقلاب اسلامی را در مسیر افکار و ایده های امام راحل هدایت کنیم

آخوند قزل گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلابی بود که در عصر خودش به وقوع پیوست.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، آخوند ناصر محمد قزل ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل گفت: انقلاب اسلامی ایران را در مسیر افکار و ایده های حضرت امام خمینی (ره) هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلابی بود که در عصر خودش به وقوع پیوست، افزود: چون انقلاب اسلامی واژه اسلام را به یدک می کشد پس متعلق به تمام مذاهب اسلامی است و تنها متعلق به مذهب خاصی نیست و لازم است تمام مسلمانان جهان از این انقلاب به هر نحوی که شده در هر نقطه ای از جهان که باشند حمایت کنند.
امام جمعه قازان قایه گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در عصر حاضر به وقوع پیوست و با شعار وحدت میان مسلمانان قیام کرد و تمامی اصول و نظریات اسلامی را رعایت می کند.
آخوند قزل گفت: انقلاب نشان داده است که طی ۴۵ سال در هر نقطه ای از جهان اگر مظلومی باشد از اسلام و از مظلومان دفاع کرده و خود را به اثبات رسانده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام جهان با نام حضرت امام خمینی (ره) شناخته می شود و لازم است در جهت طول عمر این انقلاب تمام مسلمین جهان دست به یکی کرده و با ایجاد وحدت و همدلی از این انقلاب حمایت کنند.
امام جمعه قازان قایه گفت: همچنان که به دوام انقلاب اهمیت می دهیم به نظریات و ایده هایی را هم که امام راحل مطرح کردند پایبند باشیم و هم به طول عمر انقلاب و هم نظریات امام راحل اهمیت بدهیم تا انقلاب اسلامی طوری رشد پیدا کند و شاخ و برگ تولید کند تا با ایده هایی که امام راحل مطرح کردند مطابقت داشته باشد.
آخوند قزل گفت: حفظ آثار امام راحل را عین حفظ انقلاب واجب بدانیم و تمام دولتمردان ما باید همچنان که امام راحل گفتند، من یک موی کوخ نشینان را بر همه کاخ نشینان ترجیح می دهم و اگر به من خادم بگویند بهتر است که رهبر بگویند، این نشان دهنده این است که قول فعل امام راحل واقعا در طول عمر حیات مبارکشان یکی بود و این انقلاب را طوری هدایت کنیم که در مسیر افکار و ایده های امام راحل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب