ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در جهت مردمی سازی اقتصاد؛

اولین جلسه کارگروه میدانی تشکیل تعاونی های فراگیرملی گنبدکاووس برگزار شد


در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی سازی اقتصاد، اولین جلسه کارگروه میدانی تشکیل تعاونی های فراگیرملی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی؛ محبوبه فدایی معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در این جلسه گفت: ظرفیت شناسی منطقه ای در اولویت می باشد وهدف از تشکیل تعاونیهای مردمی با رویکرد توسعه بخشی اقتصادی و شهری و روستایی می باشد.

وی درادامه افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۵ تعاونی فراگیر ملی در استان تشکیل شده است و حدود ۵۰۶ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت خرید تجهیزات اداری به این تعاونی ها پرداخت شده است.

فدایی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این تعاونی ها مردمی سازی اقتصاد می باشد که در سه سال اخیر با همکاری بسیج سازندگی و نهادهای حمایتی موجب حضور مردم در بخش اقتصادی گردیده است در نظر است در سال جاری با توجه به شعار سال با کمک فرمانداران ظرفیت شناسی جغرافیایی انجام و در گام بعدی تبیین تعاون انجام تا مردم همان منطقه از منافع حاصله منطقه خود بهره مند گردند.

لازم به ذکر است این جلسه باحضورمعاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان (رییس)، رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گنبد کاووس (دبیر) ، کمیته امداد، بهزیستی، صندوق بسیج سازندگی ، بخشداران مرکزی و داشلی برون شهرستان گنبد کاووس برگزار گردید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب