ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

باند اسکیمرها در گرگان متلاشی شد

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – سرهنگ سعیدتجری در تشریح این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی با عنوان کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی تعدادی از شهروندان، با توجه به تعدد شکات، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی ها مشخص شد که از حساب چندین نفر از شاکیان حدود ۵۰۰میلیون تومان برداشت غیرمجاز صورت گرفته است.
سرهنگ تجری گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان این پلیس، نهایتا تعداد ۴نفر از کسانی که اقدام به کپی کارت شهروندان و سپس برداشت از حساب آنها کرده بودند، شناسایی و دستگیر شده که پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، به بزه ارتکابی اعتراف کردند.
رئیس پلیس فتا گلستان تصریح کرد: متهمان در قالب فروشنده، پس از دریافت کارت بانکی شهروندان، با روش اسکیمر اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی سوژه ها کرده و در ادامه موجودی حساب افراد را برداشت و با مبالغ سرقت شده اقدام به خرید گوشی تلفن همراه، طلا و سکه می کردند.
سرهنگ تجری گفت: برای پیشگیری و مقابله با دام اسکیمرها، کارت بانکی خود را شخصا در دستگاه کارتخوان کشیده و خودتان رمز را وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب