ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه،

برپایی سفره‌های افطاری ساده در۱۵ امامزاده استان گلستان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه استان گلستان برپا می‌شود
به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان اظهار کرد: هر ساله در ایام نوروز و آغاز سال نو، زائرین و مجاورین به زیارت آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه مشرف می‌شوند و سال خود را در جوار این اماکن مقدس آغاز می‌کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همچنین با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان به منظور خدمت رسانی به زائرین، اقداماتی را در دو بعد فرهنگی و رفاهی از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ماه لغایت ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا می شود.
وی گفت: این دو طرح در ۴۶ بقعه استان اجرا می‌شود و قبل از ورود زائران بقاع متبرکه غبارروبی شده و خیمه‌های معرفت از جمله غرفه کودک، کارشناس چند رسانه‌ای، تربیت فرزند و… در آن برپا می‌شود
کوهساریان از اقامه نماز جماعت اول وقت در ۴۰ بقعه متبرکه خبر داد و افزود: سخنرانی، مراسم دعا، مناجات، سخنرانی و بیان احکام شرعی بعد از نماز جماعت از دیگر برنامه‌ها است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: کرسی‌های تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید تفسیر، مراسم جز خوانی و محافل انس با حضور قاریان مطرح در بیش از ۲۰ بقعه متبرکه در حال برگزاری است.
وی گفت: سفره‌های افطاری ساده ۱۵ امامزاده را داریم و هر بقعه متناسب با امکاناتی که دارد سفره‌های افطارش را پهن می‌کند و از زائرین و مجاورین پذیرایی می‌کند.
کوهساریان از برپایی غرفه‌های معرفت بعد از اذان مغرب و عشا خبر داد و افزود: غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی، تربیت فرزند، گفتمان‌های دینی، تصحیح قرائت نماز، کودک و نوجوان، مشاوره و … با حضور روحانی متخصص در بقاع متبرکه برپا می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب