ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس مجمع خیرین استان گلستان:

برگزاری طرح همیاران آرامش در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه گنبدکاووس

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – محمد شهرکی در حاشیه برگزاری طرح همیاران آرامش که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتشار خبرهایی که آرامش‌بخش و امیدآفرین بوده در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی باید گره از مشکلات همدیگر باز کنیم، ادامه داد: قطعاً هر اتفاقی که در زندگی انسان‌ها می‌افتد، یک فرصت از سوی خالق است و باید مغتنم شمرده شود تا از خداشناسی و ایمان قلبی فاصله نگیرد.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان بهره‌مندی از ظرفیت مدیران مجرب برای خروج و برون رفت از بحران‌های موجود در حوزه‌های مختلف از قبیل اقتصادی را بسیار کارساز دانست و افزود: دولت هم مسئولانه در حوزه‌های مختلف کار می‌کند و یقیناً مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهدا با اهدای خون خود، زمینه‌ساز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند، خاطرنشان کرد: خیران با مشارکت در کارهای عام‌المنفعه و خیریه تلاش می‌کنند تا از مشکلات جامعه کاسته شود.

شهرکی ایجاد توازن در عرضه و تقاضا را یکی از وظایف دست‌اندرکاران عنوان کرد و گفت: هر فردی بتواند گره از مشکلات مردم و جامعه بردارد، به طور قطع مسیر عمران و آبادانی کشور را هموارتر می‌کند.

وی اجرای طرح همیاران آرامش را کاری مشترک از سوی مجمع با نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: در چارچوب اجرای این طرح، خدمات ویزیت رایگان و مشاوره ارائه شده و ویژه برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی، مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و دیگر برنامه‌ها اجرا می‌شود.

محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین درحاشیه برگزاری طرح ملی «همیاران آرامش» که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، ابراز کرد:این طرح ملی اقدامی مشترک از سوی نیروی انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان به موازات طرح نذر تخصص و بانک زمان است که در راستای آن خدماتی رایگان از قبیل بهداشت و درمان، کارگاههای مهارت در دو محله کمتر برخوردار ارائه می شود.

شهرکی افزود: امروزه وضعیت اقتصادی به شدت سخت شده و مردم باید هوای یکدیگر را داشته باشند، بطور مثال اگر در یک خانواده زندانی وجود داشته باشد، مردم باید با سعی و تلاش گره از مشکل این فرد باز کنند تا پیامدهای منفی، خانواده آن شخص را درگیر نکند.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان اضافه کرد: رسانه ها همانطور که موضوعات و عناوین روز را اطلاع رسانی می کنند باید اقدامات امید آفرین را انتشار دهند.

شهرکی گفت: همانطور که شهدا با خون خود، امنیت را به ایران و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به رخ همگان کشیدند، خیران و نیکوکاران هم با انجام اقداماتی در راه کمک به مردم در تلاش هستند تا از مشکلات مردم بکاهند.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان متذکر شد : رسانه ها باید اقدامات افراد خیر و نیکوکار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به گوش مردم برسانند تا مردم بدانند که هنوز هم افرادی وجود دارند که از دل مردم به داد مردم برسند.

مجمع خیرین استان گلستان گفت: مسئولان مربوطه باید در این اوضاع اقتصادی تعادلی در عرضه و تقاضا ایجاد کنند تا هر فردی بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف و حل کند، که یقینا این راه منجر به عمران و آبادانی و پیشرفت می‌شود.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان ادامه داد : بهره گیری از مدیران با تجربه را در خروج از بحران های اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت: دولت هم در حوزه های مختلف تلاش می کند تا مشکلات را حل کند و اقتصاد را سر و سامان دهد.

وی اجرای طرح نذر تخصص و بانک زمان و طرح همیاران آرامش را کاری مشترک از سوی مجمع با نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: در چارچوب اجرای این طرح، خدمات ویزیت رایگان و مشاوره ارائه شده و ویژه برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی، مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و دیگر برنامه‌ها اجرا می‌شود.

برگزاری طرح همیاران آرامش در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه گنبدکاووس
برگزاری طرح همیاران آرامش در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه گنبدکاووس
برگزاری طرح همیاران آرامش در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه گنبدکاووس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب