ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تعهد کاشت ۵ هزار اصله نهال در پروژه های نهضت ملی مسکن


رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از اجرای پویش شهر سبز و کاشت ۵ هزار اصله نهال در پروژه نهضت ملی مسکن گرگان همزمان با روز درختکاری خبر داد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، مهندس مهدی ملک مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: با توجه به افزایش کیفیت سکونت و ایجاد جذابیت در پروژه های نهضت ملی مسکن با استفاده از راهکارهای مختلف تفاهم نامه ای در سطح کشوری با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص تخصیص نهال به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، وزارت راه و شهرسازی همزمان با روز درختکاری، مکلف به کاشت ۵۰۰ هزار اصله نهال در پروژه های مسکن حمایتی، مسکن مهر، مسکن روستایی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و محدوده و حریم شهرها، در سطح کشور است.

مهندس ملک ادامه داد: در همین راستا سهم اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در پویش سراسری شهر سبز کاشت پنج هزار اصله نهال مثمر می باشد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: این اقدام در راستای پویش شهر سبز و با همکاری شهرداری گرگان محقق می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب