ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

تقدیر مدیر عامل شرکت آبفا گلستان از سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی


ابوالفضل رحیمی مدیر عامل و فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد (ع) شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با صدور پیامی از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ، متن پیام تقدیر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به شرح ذیل است .

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.
( سوره شعراء آیه ۲۲۷)

چه زیبا بود اقدام شما عزیزان در انهدام مواضع دشمنانی که با خیال خام خود برای ملت بزرگ و اسطوره ساز ایران مکر و نقشه می‌کشند، اقدامی که یادآور “فَأَنْزَلْنا عَلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا رِجْزاً مِنَ السَّماءِ بِما کانُوا یَفْسُقُونَ‌ پس ما بر آن ستمکاران به سزاى گناهى که مرتکب مى‌شدند، عذابى از آسمان فرو فرستادیم” بود.

این اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی ایران اسلامی است و هر دشمن متجاوزی را به اشد مجازات تنبیه می نماید و دشمنان باید بدانند که هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با پاسخی کوبنده تر مواجه می شوند.

ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به سمت موفقیت‌های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت می‌کنیم.

در پایان بر خود فرض می دانم از تلاش‌های شبانه روزی تک تک پاسداران عزیز انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر این لشکر مخلص خدا در همه عرصه ها به ویژه در تقویت و اعتلای نام و جایگاه ایران اسلامی و انتقام خون به ناحق ریخته عزیزانمان تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب