ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

ثبت چهار هزار و ۱۸۱ تجربه در رویداد ملی الف‌تا توسط معلمان گلستانی


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از ثبت چهار هزار و ۱۸۱ تجربه توسط ارکان آموزشی و تربیتی مدارس گلستان در رویداد معلمانه الف‌تا خبر داد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: برای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان های بلند نظام اسلامی، جهت ترسیم ایرانی توسعه یافته با جایگاه برتر باید در تمام ابعاد و ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدم برداشت که فرصت معرفی مدارس تمام ساحتی و مدیران تحول آفرین از طریق رویداد الف‌تا مهیا گردید.

وی گفت: رویداد الف‌تا با هدف نهادینه کردن ارزش های تعلیم و تربیت رسمی با اشتراک گذاری ایده های ناب تحول آفرین مدارس برای الگو سازی شایستگی ها در جهت تکوین هویت بخشی در چارچوب معیارهای اسلامی– ایرانی تدوین گردیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: در رویداد، «الف‌تا» ایده‌های ناب و تجارب تحولی مدارس ذیل همان مؤلفه‌های الگوی مفهومی مدرسه تراز سند تحول گردآوری و بر اساس شاخصهای ارزیابی، معلمان و مدارس پیشتاز تحول معرفی خواهند شد.

وی افزود: ارکان آموزشی و تربیتی مدارس گلستان تا پایان اردیبهشت‌ماه، چهار هزار و ۱۸۱ تجربه در سایت الف‌تا (بخش مدارس پیشتاز تحول ۴۹۹ تجربه، بخش مدیریت و رهبری مدرسه ۱۹۲ تجربه، بخش محیط تربیت ۱۹۰ تجربه، بخش برنامه تربیت ۴۳۷ تجربه، بخش سلامت و تربیت بدنی ۱۵۹ تجربه و بخش فرایندهای یاددهی – یادگیری ۲۷۰۴ تجربه) ثبت نمودند.

نظری با اشاره به الفبای تحول آموزش و پرورش افزود: باید به ساز و کار مناسب جهت حمایت از مدیران تحول آفرین با تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی بومی در استان پرداخته شود تا همه مدارس از تجربیات موفق و ایده های خلاقانه بهره لازم را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب