ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

جلسه و نشست هم اندیشی با شرکت تعاونی روستایی کشاورز

جلسه و نشست هم اندیشی اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی روستایی کشاورز بندرگز بهمراه عباسی رئیس اداره، فرزانه و فراهی کارشناسان تعاون روستایی شهرستان کردکوی به منظور بررسی فعالیتها و شناخت ظرفیت و پتانسیلهای موجود در آن شرکت امروز صبح مورخ ۲۲ اسفندماه سالجاری در محل دفتر اداره شهرستان برگزار شد.

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – در این جلسه گزارش مبسوطی از فعالیتهای شرکت از جانب منوچهری مدیرعامل شرکت کشاورز ارائه و با مساعدت اعضای هیات مدیره به بیان تنگناهای موجود پرداخته شد.

در ادامه مهندس عباسی ضمن تقدیر و تشکر و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در جهت رفع مشکلات موجود توضیحاتی را ارائه و موضوعات مربوطه را جمع بندی و توصیه و رهنمودهای لازم را برای برطرف سازی مشکلات موجود بیان داشتند.

در پایان رئیس اداره تعاون روستایی کردکوی به مواردی از قبیل: هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای خرید محصولات کشاورزی سال آتی از جمله کلزا و گندم، استانداردسازی باسکول و رفع نواقص مراکز خرید و همچنین ساماندهی مراکز عرضه سوخت حوزه عمل شرکت اشاره داشت و خدمت به مردم، معیشت آنان و حمایت از کشاورزان را جزو اهداف و اولویت مدیرعامل دانست و مورد تاکید قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب