ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

استاندار گلستان در جلسه هماهنگی جهت برگزاری کنگره آیت الله العظمی علوی گرگانی ؛

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی الگویی از اخلاص و تواضع بودند

استاندار گلستان اظهار کرد: حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی الگویی از اخلاص و تواضع بودند و بیان ظرفیت های علمی و اخلاقی ایشان ضروری است.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری دکتر علی محمد زنگانه امروز شنبه ۱۸ فروردین در جلسه هماهنگی جهت برگزاری کنگره آیت الله العظمی علوی گرگانی تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری مدظله العالی پس از رحلت آیت الله العظمی علوی گرگانی بیانی ارزشمند از ویژگی های این مرجع عالیقدر جهان تشیع بود.

وی ادامه داد: شخصیت ایشان برای جویندگان حقیقت نمونه ای والا بود و تبیین این شخصیت بزرگ استان وظیفه همه ی ما را سنگین تر از گذشته می نماید.

استاندار گلستان تاکید کرد: ظرف مدت یک هفته برنامه ریزی لازم جهت برگزاری کنگره و همایش و تعیین ساز و کار علمی و اجرایی و کارگروه ها با محوریت دانشگاه گلستان صورت پذیرد .

دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: دبیرخانه این کنگره بصورت دائمی تعیین شود و توجه ویژه ای به پیش نشست ها و اطلاع رسانی در خصوص کنگره صورت گیرد.

لازم به ذکر است آیت الله العظمی حاج سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع برجسته جهان تشیع از اهالی استان گلستان و شهر گرگان هستند که بیش از ۴۰ اثر مکتوب از ایشان در حوزه استدلالی به یادگار مانده و در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب