ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

رییس کل دادگستری گلستان در دیدار با جامعه کار و تولید استان:

دریافت مزد، کمترین حق کارگران است وهمه دغدغه مسئولین و متولیان امر کارگری باید پرداختن به سایر حقوق کارگران باشد


افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – رییس کل دادگستری گلستان در دیدار با جامعه کار و تولید استان گفت : اگر می گوییم حمایت از کارگران فقط بحث حقوق و مزد روزانه کارگر نیست بلکه سایر حمایت های دیگر مانند امنیت ، رفاه بیشتر ، سهیم شدن کارگران در فرایند تولید، و دخیل شدن کارگران در تصمیم گیری های نظام برای کارگران می باشد.
دکتر آسیابی به خلل های قانونی و همینطور قوانین دست و پاگیر در تولید و حمایت از کارگران اشاره کردند و گفتند اینکه قانونی در کشور وضع شده حتما برای آن ضمانت اجرایی وجود دارد و هرگونه تخلف یا قصور در اجرای این قوانین در نظام نامه ها وقوانین جرم انگاری شده که حتما در مراجعات این موضوع لحاظ خواهد شد.
ایشان به پتروشیمی جزیره_آشوراده و همچنین پیگیری‌های دستگاه قضا برای احیا و برگرداندن به خط تولید بیش از ۱۱۰ واحد تولید در استان خبر داد که منجر به تولید بیش از ۳۰۰۰ نفر در استان اشاره کردند.
دکتر آسیابی از بدیع و نو بودن این جلسه در دستگاه قضا با حضور سه جانبه گرایانه جامعه کارگر ، نمایندگان کارفرمایان، و دولت خبر داد و گفت این سه جانبه گرایی در کشور نشان دهنده بها دادن به نظر و دخیل کردن کارگران و کارفرمایان در تصمیمات مرتبط با خود بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب