ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

ساخت بیش از ۱۰۰ فضای آموزشی در دولت سیزدهم در گلستان

استاندار گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ فضای آموزشی و پرورشی در استان با ۵۲۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در از سال ۱۴۰۰ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است .

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه صبح امروز در بیست و ششمین همایش خیران مدرسه ساز استان گلستان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ فضای آموزشی و پرورشی در استان با ۵۲۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در از سال ۱۴۰۰ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است .

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ هر هفته یک پروژه به بهره‌برداری رسیده که این قابل تقدیر است، گفت: پشتیبانی بی سابقه و جدی رییس جمهور و‌دولت از اقدامات خیری نقش بی بدیلی در این موفقیت داشته است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در دور اول سفر ۲۹۱ میلیارد تومان مصوبه برای اقدامات حوزه آموزش و پرورش انجام شد که تاکنون بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

زنگانه بیان کرد: در سفر دور دوم ۹۲۵ میلیارد تومان مصوبه داشتیم که ۴۶ میلیارد تومان از مصوبه دور دوم نیز دوم اردیبهشت ماه امسال تخصیص داده شد.

وی اضافه کرد: در دور اول ۱۳۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های خیرساز اختصاص داده شد که ۱۵ میلیارد تومان برای هوشمندسازی و ۱۰ میلیارد تومان برای استاندارسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس اختصاص داده شد.

استاندار گلستان تصریح کرد: برای دور دوم سفر ۲۳۵ میلیارد تومان برای احداث مدارس درنظر گرفته شد، ۱۶۵ میلیارد تومان برای تکمیل نوسازی و مقاوم سازی مدارس محروم و ۱۰۰ میایارد تومان برای حذف کلاس‌های کانکسی و ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در نظر گرفته شده است.

زنگانه با اشاره به اینکه تمامی مصوبات بر اساس نظام مسائل استان تنظیم شده است، گفت: ۸۰ درصد تعهد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به گلستان محقق شده است.

وی تاکید کرد: به سازی ۸۱۰ مدرسه استان در طرح جهادی شهید عجمیان اقدام بسیار ارزشمند و با اهمیت بوده است.

استاندار گلستان بیان کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای پروژه‌های مرتبط با مدرسه و آموزش و پرورش هزینه شده است.

زنگانه افزود: دولت به طور قطع به تنهایی نمی‌تواند در رسیدن به اهداف به طور کامل موفق باشد و به طور قطع مشارکت خیران و مردم کشور را به سمت پیشرفت بیشتر بهتر و بیشتر خواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۴۸ میلیارد تومان خیران در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته‌اند، گفت: بیش از ۳۸۰ خیر فعال در استان گلستان وجود دارد و نسبت به مسائل جامعه کنشگری فعالی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب