ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

سرپرست راه آهن شمالشرق ۲ از تخلیه ۶ هزار تن محموله ذرت در ایستگاه راه آهن گرگان خبر داد

همزمان با هفته ایمنی و حمل و نقل، قطار نظم و دوستی با هدف آموزش و ترویج فرهنگ و رعایت ایمنی و جلوگیری از سنگ پرانی و ناهنجاریهای حاشیه خطوط ریلی برای مدارس حاشیه خطوط ریلی حوزه استحفاظی اداره کل راه آهن شمال شرق۲ میزبان دانش آموزان بود و سفری ایمن با آموزشهای لازم انجام پذیرفت.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق۲، محمد رضا حبیبی گفت: برای مصرف داخلی استان گلستان و پشتیبانی امور دام، محموله ذرت از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد گرگان به میزان ۶ هزار تن توسط ۱۰۷ واگن، حمل و در حال تخلیه است.
وی افزود: از ابتدای امسال این اولین پارت محموله ذرت است که در گرگان تخلیه میشود که تا امروز ۷۶ واگن به میزان ۴ هزار و ۳۰۰ تن ذرت در گرگان تخلیه شده است .
حبیبی اشاره ای نیز به محموله ۳۵۰ تنی گندم کرد و گفت که این محموله از کرمانشاه بارگیری و به مقصد اداره‌کل راه آهن شمال شرق۲ درحال سیر است .
وی در ادامه افزود: محموله ۵ هزار تنی دیگر نیز که ۹۰ واگن محموله گندم می باشد از مبدا همدان و محموله ۲ هزار تنی گندم شامل ۳۵ واگن از مبدا اراک به مقصد سیلوی دولتی غله استان گلستان بارگیری و اعزام خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب