ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

شوراها از ارکان اصلی تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – عیسی مهری در نشست خبری با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ابراز کرد: یکی از نقاط عطف تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران، تشکیل شوراهای شهر و روستا بوده که مردم به شکل تمام و کمال بر سرنوشت محل شهر و روستای محل زندگی خود تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه عدالت محوری و توجه به محلات کم‌برخوردار از مهمترین اهداف تشکیل این شوراها بوده است، ادامه داد: آنچه انتظار می‌رود این است که دولتمردان به معنای واقعی شوراهای شهر و روستا را به رسمیت بشناسند تا از ظرفیت بسیار خوب آنها به شکل بهینه استفاده شود.

وی بازگشایی معابر شهری، طرح جامع اطلس محله‌های شهری، جداره‌سازی و کف‌سازی بافت تاریخی، پروژه‌های خدمت‌رسانی به محله‌های کم‌برخوردار، افزایش سرانه فضای سبز و ورزشی، خرید اتوبوس‌های شهری و دیگر اقدامات را گوشه‌ای از فعالیت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: قطعاً بودجه سال ۱۴۰۳ با تداوم خدمت‌رسانی‌ها هزینه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به جایگاه شوراها در قانون اساسی، شوراها از ارکان اصلی تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند. هرچند هنوز برخی موانع قانونی موجود، اجازه تحقق کامل قانون را نداده است. دولتمردان از ظرفیت بالای شوراها به نفع مردم بهره بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به برخی اقدامات شورای اسلامی شهر گرگان از سال ۱۴۰۲ تاکنون اشاره کرد و افزود: طی مدت مذکور ۷۸ جلسه با ۳۰۰ مصوبه برای اجرای پروژه‌هایی به ارزش ۲۷۱ میلیارد تومان تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب