ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سفر به شهر دوزین با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا و ایثارگران، از خود گذشتگی و مقاومت این بزرگمردان و همچنین صبر و صلابت خانواده های آنان را ترویج دهیم.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان، دکتر جمال اسدی به اتفاق استاندار گلستان در سفر به شهر دوزین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر و پاسخگویی به درخواست های جامعه ایثارگری در میز خدمت مسجد جامع با جانباز ۶۰ درصد «غلام علی فرامرزی» دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه ای است که انقلاب را در برابر تمامی دشمنان بیمه می‌کند و نقش خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در توسعه و ترویج این فرهنگ سترگ بسیار ارزشمند است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به از خود گذشتگی رزمندگان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مطالعه و واکاوی روش زندگی شهدا و ایثارگران نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.
وی خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را یک تکلیف و رسالتی بزرگ بر دوش همه دانست و تاکید کرد: همه باید به تاسی از سید الشهدای خدمت، پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشند و برای ارائه خدمت به این قشر معزز از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب