ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

فعال فرهنگی استان گلستان:

فلسطین خط مقدم مقابله با غرب است


دیلم کتولی گفت: فلسطین خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار است و مسلمانان باید از آن حمایت کنند.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، محمد دیلم کتولی در نشست بصیرتی بررسی تاثیرات و پیامدهای عملیات غرورآفرین وعده صادق در جمع مبلغین تبلیغی اهل سنت گلستان در گنبدکاووس گفت: امروز فلسطین خط مقدم مقابله با غرب است و مردم کشورمان و خصوصا مسلمانان جهان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که از آرمان‌های امام راحل و ملت فلسطین حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به سیر راهبرد فروپاشی ابرقدرت ها در طول تاریخ گفت: بعد از جنگ سرد و جنگ جهانی دوم که ۳۰ سال به طول کشید و در سال ۲۰۱۰ تمام شد، پرهزینه ترین دوره ای تاریخ برای غرب و شرق رقم خورد که به گفته کارشناسان اروپایی، پول و ثروتی که در این سال ها خرج شد، می توانست سه دوره بشری را ارتزاق کند.
فعال فرهنگی گلستانی بیان کرد: بنا به گفته ریگان ما همانند دو عقرب هستم که در داخل شیشه ای گیر کردیم و همدیگر را از بین خواهیم برد.
دیلم کتولی افزود: در آن سال ها امام راحل گفته بودند که اینها هزینه بیهوده ای صرف نابودی و از بین بردن بشر می کنند که عین جهل و حماقت آنان است.
وی گفت: پیشنهاد می کنم مبلغین و علمای اهل سنت کتاب جنگ و ضد جنگ اثر الوین تافلر را مطالعه کنند که در این خصوص مطالب زیادی در آن کتاب بیان شده است.
فعال فرهنگی گلستانی با تاکید براینکه، در موضوع کاپیتولاسیون، امام راحل محتوا و شکل معادله جهانی را عوض کرد، افزود: امام راحل گفته بودند که من به جهان اسلام نامه می نویسم و با اینکارش مخاطبانش و همچنین محتوایش را جهانی کرد.
دیلم کتولی افزود: بی تردید، حضرت امام خمینی (ره) موضوع استقلال و عزت را در تاریخ معاصر ایران و جهان اسلام مطرح کرد.
وی با اشاره به اینکه، قائده امام راحل برای جهان اسلام را امروز سلف صالح ایشان مقام معظم رهبری با نامه ای خطاب به دانشجویان امریکا و اروپا به روز رسانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب