ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

سیدعلی مهاجر:

مردم هوشمند، بصیر و انقلابی گلستان با مشارکت خود در انتخابات، دشمنان ایران اسلامی را به سخره گرفتند

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – سیدعلی مهاجر در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: تشکر ویژه را از مردم هوشمند، بصیر و انقلابی استان داریم که با حضور و مشارکت خود در انتخابات، دشمنان و معاندین ایران اسلامی را به سخره گرفتند و هجمه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها را در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای خنثی کردند.
این مراسم بهانه‌ای برای تشکر و قدردانی از بخشی کوچکی از خانواده حدود ۳۰ هزار نفری انتخابات در استان است که به نمایندگی حضور بهم رساندند.
انتخابات موفق حاصل زحمت و تلاش جهادی خانواده انتخابات، از ستاد انتخابات، ستاد امنیت، ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی تا هیئت اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی و هیئت بررسی تبلیغات است.
نتیجه‌ی وجود اتحاد، هم‌دلی، هماهنگی و عزم جهادی در خانواده انتخابات در راستای راهبرد وحدت محور استاندار معزز، انتخاباتی پرشور و کم نظیر بود که تقدیر و تجلیل وزیر محترم کشور را به دنبال داشت.
از مجموعه شورای تامین و ستاد امنیت که با هوشیاری، پیش‌بینی و پیش‌گیری، فضایی امن و آرام را برای شکل‌گیری این حماسه بزرگ فراهم کردند تشکر می‌کنیم.
ائمه جمعه و علمای فرهیخته‌ی شیعه و سنی استان و همه دل‌سوزانی که با عمل به جهاد تبیین و روشن‌گری اذهان مردم، نقش مهمی در آگاه سازی عمومی و شکل‌گیری مشارکت حداکثری داشتند از آنها قدردانی می‌کنیم.
هم‌کاری و تعامل مثال زدنی و کم نظیر مجموعه هیئت نظارت در شورای نگهبان با ستاد انتخابات نقش به‌سزایی در اجرای موفق فرآیند انتخابات داشت که قابل تقدیر و تشکر تشکر است.
از هیئت بازرسی و هیئت بررسی تبلیغات که به ریاست استاندار معزز انجام شد و سازو کار جدیدی که در قانون جدید انتخابات پیش‌بینی شده بود را به درستی اجرایی نمود و کمک بزرگی در این حماسه داشت نیز قدردانی می‌کنیم.
از هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و همه عواملی که در شعب و پای صندوق‌های رای بار سنگین برگزاری انتخابات را به عهده داشتند و به خوبی این وظیفه مهم را به انجام رساندند، تشکر می‌کنیم.
مجموعه دیگری که در محقق شدن این حماسه کمک کردند دادگستری و دادستانی بود که در قالب ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی و حضور دادستان‌ها در روز انتخابات بود که از آنها تشکر می‌کنیم.
قطعا ستاد انتخابات و دبیرخانه ستاد با ۸ کمیته، ۳ کارگروه و ۳ عضو مستقل نقش ویژه‌ای در رقم خوردن این اتفاق شایسته و ماموریت سنگین داشتند که از آن‌ها تشکر ویژه داریم.
امیدواریم توانسته باشیم با تحقق چهار راهبرد انتخاباتی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، قلب امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، شهدا و امام شهدا را شاد کرده و لبخندی بر لبان نائب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای نشانده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب