ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده کارکنان مرکز اسلامی استان گلستان

با حضور آیت الله نورمفیدی ماینده ولی فقیه در استان گلستان، نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده کارکنان مرکز اسلامی گلستان برگزار شد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، نشست صمیمی و بصیرت افزایی خانواده کارکنان مرکز اسلامی گلستان با حضور حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار گردید.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به نزدیک شدن عید نوروز، گفت: نو شدن حکمت الهی است و روان انسان هم نیاز به نو شدن دارد و نو می شود.
وی با بیان اینکه، ما انسان ها نیز باید خود را نو کنیم وگرنه نابود می شویم، افزود: همانطور که خداوند متعال در آغاز فصل بهار طبیعت را نو می کند ما انسانها نیز باید خود را نو و تازه کنیم و بهترین فرصت برای نو شدن انسان، ماه مبارک رمضان است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های مدیر و کارکنان مجموعه مرکز اسلامی گلستان گفت: از تلاش و کار خوب شما تشکر می کنم و تا می توانید کاری کنید که همه شما را دوست داشته باشند.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه، این ایده و تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و به نفع امت اسلامی است، افزود: این مجموعه از اوایل انقلاب تشکیل شد و با جدیت به دنبال مساله وحدت و تقریب است و ما نیز در این راه مهم از روش خداوند، پیامبر (ص) و ائمه معصومین فهمیدیم و عمل می کنیم.
وی اظهار کرد: مرکز اسلامی گلستان مجموعه ای است که فلسفه اصلی کشور یعنی وحدت و تقریب را پیگیری می کند و علاوه برآن یک تکلیف شرعی است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر در نظر داشتن نکته محوری و اساسی این مجموعه یعنی مساله وحدت و تقریب، بیان کرد: تمام سعی و تلاش دشمن برای جدا کردن و ایجاد تفرقه است. تاحالا نشده که از اختلاف بهره ببریم و به نفع مصالح مسلمین باشد، بلکه ما از اختلاف ضرر کرده ایم. در این راستا باید برای مقابله با دشمن با جدیت بیشتری تلاش کنیم.
آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: در جنایات غزه اگر مسلمانان فقط به آیات قرآن توجه می کردند نتیجه اش چنین نمی شد. امروز آفریقای جنوبی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و علیه اسرائیل به مجامع بین المللی شکایت می کند و محکم پایش ایستاده است، آن وقت مسلمانان و کشورهای اسلامی چکار کردند؟
وی افزود: کشورهای اسلامی مانند یمن، لبنان و سوریه که در حمایت از مردم فلسطین و غزه با جنایات اسرائیل مخالفت کردند، بوی حضرت علی (ع) به مشام دلهایشان خورده است.

حجت الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز اسلامی استان گلستان نیز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت الله نورمفیدی گفت: نصایح، رهنمودها و نگاه وحدت آفرین آیت الله نورمفیدی همیشه ایام سرلوحه کارها و برنامه های کارکنان مرکز اسلامی گلستان است.
وی افزود: خانواده ها نقش تاثیرگزاری در ایجاد محبت و همدلی بین همکاران و مجموعه مرکز اسلامی دارند که این مهم باعث افتخار آفرینی، موفقیت، سربلندی و توفیقات بیشتر کارکنان این مجموعه نزد جامعه مخاطب و از سوی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدراس علوم دینی اهل سنت کشور شده است.

گفتنی است در این مراسم، با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز اسلامی از کارمندان نمونه کشوری، استانی و شایسته تقدیر و همچنین همسران همکاران مرکز اسلامی گلستان تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب