ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

رئیس مرکز اسلامی گلستان در بندرترکمن:

وحدت و خرد جمعی باعث عزت و سربلندی مسلمین خواهد شد

حجت الاسلام دیلم گفت: جنایات رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در سراسر جهان، محکوم است.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، در آئین معنوی افطار “مقاومت و وحدت” در بندرترکمن با حضور علما، ائمه جمعه و جماعات و مدرسین حوزه‌های علمیه اهل‌سنت شهرستان بندر ترکمن گفت: گفتمان وحدت و خرد جمعی باعث عزت، سرافرازی و سربلندی مسلمین خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مساله وحدت در اندیشه امامین انقلاب، گفت: اندیشه و تفکر حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدا توصیه و تاکید بر وحدت و همدلی بوده و برای ایشان شیعه و سنی مهم نبود و امروز مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید جدی دارند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه، وحدت و همدلی در بین علمای تشیع و اهل سنت استان وجود دارد، بیان کرد: در این نشست ها موضوعات و مباحث خوبی در خصوص وحدت و مقاومت در جهان اسلام و خصوصا بین مسلمین مطرح شد.
حجت الاسلام دیلم، در بخشی از سخنان خود با اشاره به ایام پایانی ماه مبارک رمضان، افزود: باید با تاسی از سنت و سیره پبامبر اکرم (ص) از فرصت باقی مانده ماه رمضان بهره لازم را ببریم.
وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، در ۱۳ نقطه استان گلستان محافل قرآنی برگزار گردید و همچنین در اینچه برون، قازان قایه، صادق آباد و امروز نیز در بندرترکمن آئین معنوی افطار “مقاومت و وحدت” با هدف تقویت هم بستگی و وحدت بین علما و روحانیون برپا گردید که این نشست ها برکت های زیادی بهمراه داشت و باعث تحکیم و تقویت همدلی و ایجاد محبت بیشتر بین علمای منطقه گردید.
وی بیان کرد: انشاالله در ماه رمضان سال آینده نیز چنین نشست هایی برگزار خواهیم کرد، زیرا هرچقدر ما به خرد جمعی احترام بگذاریم باعث تقویت محبت و همبستگی و همچنین باعث قوت و عزت این محافل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب