ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان :

پرداختن به مسائل جوانان از اهداف جشنواره رسانه‌ای «جام جوانی» است

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه ۷۲۰ اثر از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» ارسال شد، افزود: امروز برندگان این جشنواره معرفی می‌شوند.

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – حامد ملاحسنی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی که در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره پرداخت هنرمندانه به مسائل مرتبط با امور جوانان در محورهای مشخص است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ابتکاری متفاوت بود که برای نخستین بار در کشور توسط اداره کل ورزش و جوانان و معاونت امور جوانات گلستان و مؤسسه رهپویان افق روشن استرآباد اجرایی شد، ادامه داد: پس از انتشار فراخوان جشنواره، ۷۲۰ اثر از ۲۲ استان به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۱۷ اثر به عنوان اثر برگزیده در این جشنواره انتخاب و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه با تأکید بر اینکه پس از حادثه تلخ و ناگوار شهادت شهدای خدمت، وظیفه همگان بسیار سنگین شده است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدای خدمت و در تلاش بی‌وقفه برای عمران و آبادانی کشور باشند.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی با حضور مسئولان کشوری و استانی و اصحاب قلم و رسانه با ویژه برنامه‌هایی همچون سخنرانی، موسیقی سنتی و معرفی چندین جوان کارآفرین برتر از استان گلستان همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب