ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام تبریک حجت الاسلام دیلم در پی کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور توسط مرکز اسلامی گلستان

حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز اسلامی گلستان در پیامی از همکاران روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان و کسب عنوان برتر کشوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی، حجت الاسلام نورعلی دیلم در پیامی ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات آقایان مظاهر شیرزادی و رستم جرجانی همکاران روابط عمومی مرکز اسلامی استان گلستان در تولید محتوا، تحکیم محبت و همدلی، جهاد تبیین، ارتباط و تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ و همچنین حمایت ها و تلاش های جناب آقای علی جعفری خامنه مسئول روابط عمومی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، تجلیل و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
در دنیای امروز که ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی را ایفا می‌کند، روابط عمومی به عنوان قلب تپنده مراکز، سازمان‌ها و نهادها می‌باشد.
نقش روابط عمومی در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاه رفیع و گرانقدر است، آگاهی بخشی، اقناع، اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد و خصوصا جهاد تبیین توصیه و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیان روایت اول، مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف و جهادی در این عرصه می باشند.

ضمن تبریک مجدد، از زحمات بی‌شائبه و صادقانه همکاران روابط عمومی مرکز اسلامی استان گلستان، سپاسگزاری می‌نمایم، امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، تعهد، تخصص و پشتکار در مسیر آگاهی‌رسانی و اعتمادسازی و خدمت به جامعه مخاطب بیش از گذشته موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب