ofogheghtesadonline.ir

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

پیام تبریک سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان به مناسبت میـلاد امام حسـن مجتبـی (ع) و روز اکـرام و تکریـم خیریـن

قالَ الامامُ الْحَسَنُ الْمُجتبی علیه الصلاه و السّلام:
انّ هذَا الْقُرْآنَ فیهِ مَصابیحُ النُّورِ وَشِفاءُ الصُّدُورِ. همانا در این قرآن چراغ‌های هدایت به‌سوی نور و سعادت و شفای دل‌ها و سینه‌ها است.

در نیمه ماه مبارک رمضان سال سوم هجری، نور حق جلوه کرد و دومین امام هدایت، پای بر زمین نهاد و آن را متبرک ساخت. از این روست که ماه رمضان معطر شده است از عطر خوش‌ بوی کریم اهل بیت(ع) که هفت ‏سال در دامن پرفیض رسول خدا (ص) از چشمه‏های زلال نبوت بهره برد و وحی الهی، فکر و اندیشه و اعماق جانش را برای ‏بهره دهی به اسلام و مسلمانان آماده ساخت.
پیشوای دوم شیعیان، نه تنها از نظر علم، تقوی، زهد و عبادت، مقامی برگزیده و ممتاز داشت، بلکه وجود گرامی آن حضرت آرام بخش دل های دردمند، پناهگاه مستمندان و تهیدستان، و نقطه امید درماندگان بود

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت ولادت آقا امام حسن مجتبی (ع) به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای، از درگاه حضرت احدیت با توسل به آن کریم اهل بیت تمنای بذل عنایت و پذیرش عبادات و طاعات همه روزه‌داران و بندگان مومن و خداجوی درماه نورانی و پرفضیلت رمضان و شفای عاجل بیماران و سلامتی هم‌میهنانمان را مسئلت می‌نمایم.
محمد حسنی
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب