ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، به مناسبت آغاز سال نو

روح اله مهری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، در پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، بهار معنویت را تبریک گفت.

نوروز فرخنده همواره برای ما مردمان این سرزمین باستانی مظهر شور و شکوه، آرامش و آسایش، معنا و معنویت، تجلی انوار الهی و فرصتی ذی قیمت برای رشد و تحول درونی بوده است. به همین سبب، همه ما به هنگام مراسم تحویل سال نو دست دعا و نیایش به سوی آستان ربوبیت بلند کرده و از اعماق وجودمان فریاد بر می آوریم” ای دگرگون کننده قلب ها و چشم ها، ای گرداننده و نظم دهنده روزها و شب ها، ای تغییر دهنده حال انسان و طبیعت، حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما” و امسال همه ما بسی خرسندیم که معنا و معنویت نوروزمان صد چندان گشته است؛ چون آغاز سال نو با ماه دعا و عبادت، رمضان مبارک، تقارن یافته است، بی گمان این تقارن و همزمانی مبارک بدان معنا است که شور و شعف بهاری با معنا و معنویت رمضانی در هم آمیخته است تا با خلق ترکیبی فرخنده به ما امنیت روانی و آرامش معنوی را ارزانی دارد.

اینجانب از طرف خود و یکایک همکاران خویش در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، آغاز سال ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی “مدظله العالی” و شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم . از حضرت باری تعالی و ذات مقدس امام عصر (عج) سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت و بهروزی را برای یکایک هم میهنان گرامی مسألت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب