ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد

سرپرست بنادر گلستان بمناسبت فرا رسیدن ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی را صادر کرد

درمتن پیام سید محسن طیرانی چنین آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد ماه ، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید ؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود حضرت امام خمینی (ره) صاحب عزا شدند.

هنوز پس از گذشت چندین دهه کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر چون امام خمینی (ره) نبوده است و نخواهد بود.

۱۵خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد .

خون فرزندان ایران در ۱۵ خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد .

سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به ملت بزرگ ایران ، خصوصا همکاران خود در جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تسلیت عرض نموده و امیدوارم تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری “مدالضله العالی “در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی ، بیش از پیش تلاش نمائیم.

سید محسن طیرانی

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب