ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پیگیری سریع ورفع مشکلات مدرسه شاهد گرگان


مدیر کل نوسازی مدارس گلستان خواستار پیگیری و رفع مشکلات مدرسه شاهد متوسطه اول پسران گرگان با همکاری این اداره کل شد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان، وحید فراهی در جلسه دیدار با رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به آتش سوزی سقف مدرسه شاهد متوسطه اول پسران گرگان سریعا کار بازدید و پیگیری منابع مالی برای رفع مشکلات مدرسه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان افزود: با توجه به خسارتهای بوجود آمده بر اثر آتش سوزی در زمینه پوشش و تعویض سقف، سیستم برقی و تجهیزات آموزشی اقدامات لازم با همکاری مجموعه آموزش و پرورش صورت می گیرد تا خانواده ها و دانش آموزان عزیز در مهرماه دغدغه و مشکلی بابت تحصیل و آموزش نداشته باشند.

وی ادامه داد: دکتر خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به گلستان و بنا به درخواست رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان دستور ویژه ای در خصوص تعمیر این مدرسه و کمک به تامین اعتبار صادر کردند.

فراهی اضافه کرد: فصل تابستان بهترین فرصت جهت تعمیر مدرسه شاهد کرگان است که اصلاح سیستم کامل برقی و پوشش سقف و تعویض کامل آن و همچنین رنگ آمیزی و شاداب سازی مدرسه انجام می شود و همچنین تجهیزات مورد نیاز نیز تهیه خواهد شد.

مدرسه شاهد متوسطه اول پسران گرگان واقع در خیابان رسالت دارای ۹ کلاس درس بوده و ۲۸۰ دانش آموز دارد که بر اثر اتصالی سیستم برق ناشی از بارندگی شدید ماه گذشته خسارتی به طبقه دوم آن وارد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب