معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت :کلیه خدمات فروش انشعاب و خدمات پس از فروش و فروش انرژی بصورت غیر حضوری انجام می شود.
به گزارش افقاقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ مهندس قاسمی گفت : در این شرکت خدمات بصورت کاملا الکترونیکی ( ۷ خدمت در حوزه فروش انرژی ، ۱۷ خدمت درحوزه فروش انشعاب) و از سامانه های برق ( اپلیکیشن برق ، وب سایت برق من ، پیشخوان برق من ) ارائه می شود.
وی اضافه کرد : ترغیب مشترکان به استفاده از خدمات کاملا رایگان اپلیکیشن موبایلی برق به جای پرداخت هزینه به دفاتر پیشخوان (۲۵ درصد مشترکان استان گلستان در سال ۱۴۰۳ از خدمات موبایلی برق من استفاده نموده اند ) در دستور کار این معاونت قرار دارد.
مهندس قاسمی گذری هم بر مستندات پرونده های مشترکان این استان زد و گفت : مستندات فیزیکی در فروش انشعاب عادی در محدوه شهر و روستا در کلیه مدیریت ها بصورت کامل حذف گردید و آرشیو سازی همزمان پرونده های فروش انشعاب عادی و دیماندی در حین فرایند فروش و خدمات پس از فروش در حال انجام می باشد . در همین راستا اپلیکیشن نصب انشعابات و نیز تهیه تبلت جهت ثبت مکانیزه کنتور های هوشمند در دستور کار قرار گرفت
معاون فروش و خدمات مشترکین افزود : الکترونیکی کردن نسخه کمیسیون انشعابات و حذف مستندات فیزیکی پروژه های احداث شبکه مشترکین عادی ودیماندی در مهر ماه سال جاری انجام گردید.
قاسمی افزود : با توجه به حذف کامل نسخه های فیزیکی در ارائه خدمات سالانه بالغ ۵۰ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی در بخش معاونت فروش و خدمات مشترکین داریم.
وی اضافه کرد :در۶ ماه نخست سالجاری ۱۱ هزار و ۴۵۸ انشعاب دائم برای مشترکین بفروش رسیده است