ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

سه شنبه های خدمت؛

گره‌گشایی از مشکلات مردم در ملاقات مردمی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان



حسینعلی خواجه مظفری همچون هفته های گذشته روز سه شنبه ۸ خرداد، با تعدادی از مردم استان بدون واسطه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش افق‌اقتصاد آنلاین گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، خواجه مظفری در ادامه سلسله نشست های بی واسطه و رو در روی خود با مردم، با تعدادی از ایشان در دفتر خود ملاقات کرد.

عمده ترین مشکلات مطرح شده از جانب مراجعه کنندگان مسائل مربوط به اشتغال، تسهیلات مشاغل خانگی، مسائل اجتماعی، موارد مربوط به شرکت های تعاونی و تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما بود که مدیرکل برای رفع آنان در کمترین زمان ممکن، دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدارهای مردمی که با نظارت هانی محمدی مدیرکل بازرسی استانداری گلستان در محل دفتر مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد؛ مشکلات بیش از ۲۰ نفر از شهروندان و مخاطبان این اداره کل بررسی و دستورات لازم جهت برطرف شدن آنها صادر شد.

خدمت به مردم، بدون وقفه ادامه دارد

هانی محمدی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان در حاشیه این ملاقات مردمی گفت: دولت سیزدهم تا آخرین روز استقرار ، مجدانه در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بر می دارد.

وی افزود: در ادامه مسیر شهیدِ جمهور آیت الله دکتر رئیسی و طبق دستور استاندار گلستان، همه مسئولان و مدیران تا آخرین روز دولت سیزدهم می بایست با جدیت در مسیر خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات ایشان گام بردارند و به همین سبب، برنامه و دستورکارهای دولت کمافی السابق با جدیت در گلستان پیگیری می شود.

در این ملاقات مردمی، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و رییس اداره شهرستان گرگان حضور داشتند تا در مسیر حل مشکلات مردم تسریع صورت پذیرد.

شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزهای سه شنبه هر هفته در محل دفتر ایشان واقع در گرگان ، چهارراه گلها ، کوی شهید علیمحمدی نبش کوچه دهم برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب