ofogheghtesadonline.ir

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ -
Loading...
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در راستای جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب :

۶۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهرستان کردکوی شستشو شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  از شستشوی ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در سال گذشته با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب در شهرستان کردکوی خبر داد. 

افق‌اقتصاد آنلاین گلستان – ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود :  این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه  179 مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات ،بازرسی ۱۲۵۷ مورد منهول فاضلاب و مه پاشی ۴۴۰ منهول فاضلاب در سطح شهرستان کردکوی  به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب را از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب در این شهرستان عنوان نمود.

رحیمی تصریح کرد : ۴۳ مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب ، ۶ فقره اصلاح انشعاب فاضلاب ، ۱۶مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده و همسطح سازی ۷ فقره دریچه منهول از دیگر فعالیت های این امور در سال گذشته  بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در حوزه آب گفت :  تعویض ۳۹۷ فقره کنتور خراب و فرسوده، ۲۰ فقره جابه جایی کنتور ، رفع گیر و نشتی ۱۴۴ فقره کنتور های مشترکین و تعویض ۳۴  مورد انشعابات فرسوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .

این مقام مسئول تصریح کرد : رفع ۷۰۷  مورد اتفاقات انشعاب ، رفع ۳۰۰ مورد اتفاقات شبکه و خط اتقال آب شرب ، استانداردسازی ۱۲۰  مورد انشعاب و مرئی نمودن ۱۸ مورد شیرآلات شبکه آبرسانی از دیگر فعالیت های این امور در سال گذشته بوده است .

رحیمی در بخش دیگری افزود : حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه آب شرب ، انجام عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ۹ حلقه چاه ،  اصلاح و توسعه بیش از ۱۹۰۰متر  شبکه آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور بوده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان گفت :  انجام ۲۱۵۰۰ مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی ۴۵کیلومتر شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب  در سال ۱۴۰۲ در شهرستان کردکوی عنوان کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب